Klantenservice
Hoe zet ik een account op?
Rechts boven op iedere pagina van Restyle Kids, zie je “Inloggen”, klik op “Inloggen” en volg de instructies.
Hoe kan ik mijn gegevens inzien of veranderen?
Je kunt altijd je gegevens inzien, corrigeren of verwijderen. Er zijn twee manieren om je gegevens in te zien of te veranderen, je kunt dit zelf doen door in te loggen in je account; klik rechts boven op een webpagina van Restyle Kids op “Inloggen” en volg de instructies. Of je kunt ook direct contact met ons opnemen zodat wij de gegevens voor je veranderen, stuur een email naar onze klantenservice: [email protected] met je verzoek en wij maken de veranderingen zo spoedig mogelijk in orde. Lees ons privacy beleid voor een uitgebreide uitleg over verwerking van persoonsgegevens. Gegevens die betrekking hebben op aankopen die je gedaan hebt moet Restyle Kids wettelijk bewaren, wij bewaren alleen de noodzakelijk wettelijk verplichte data. Heb je vragen over het bovenstaande neem contact op via info@restylekids of bel 0499-476620.
Hoe kan ik betalen?
Indien je producten in de shopping bag gedaan hebt en op “Bestelling Afronden” klikt, dan zie je een menu met verzendmethode en betalingsopties, klik op de verzendmethode en betaalmethode die je voorkeur heeft en volg de instructies. Je kunt betalen met iDeal, of achteraf betalen met AfterPay. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht ongeacht de betaalmethode.
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als je de betaling niet kunt afronden en een fout melding krijgt, wordt dit meestal veroorzaakt door een storing bij de betalingsprovider. Restyle Kids heeft, vanwege privacy wetgeving, geen inzage in dit betalingsproces. Als je je bestelling alsnog wilt afronden dan kunt je voor een andere betaalmethode kiezen, of de betaling via een bankoverschrijving voldoen. Op de factuur die je via de email ontvangt zie je Restyle Kids’s bankgegevens, vermeld wel even je order- of factuurnummer bij de betaling. Als je een betaling vanuit het buitenland maakt, controleer dan of de betaalinstellingen bij je bank internationale transacties toestaan.
Zodra wij de betaling ontvangen hebben maken wij je bestelling in orde.
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
Restyle Kids doet haar uiterste best om een bestelling binnen één tot twee werkdagen te leveren maar niet later dan veertien (14) dagen. Voor 15.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Indien er vertraging op treedt in de bezorging zullen wij je onmiddellijk informeren, je hebt dan het recht om je bestelling te annuleren.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer van toepassing ontvang je via e-mail een Track en Trace code zodat je je bestelling kunt volgen. Wij werken samen met Post NL voor een snelle en efficiënte bezorgservice.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij proberen jouw bestelling zo efficiënt mogelijk te versturen en daarom maken wij gebruik van gerecyclede verzendzakken zodat wij geen onnodig grote verzenddozen gebruiken en jij minder afval hebt. Alle verpakkingsmaterialen mogen bij het PMD-afval voor recycling.
Levertijd Nederland
De levertijd is 1 tot 2 werkdagen. Als de artikelen op werkdagen voor 15:00 uur besteld en betaald zijn, dan zal de bestelling diezelfde dag nog worden verzonden. Over het algemeen wordt een bestelling een dag na verzending bij je afgeleverd, echter, door eventuele vertraging door drukte bij de bezorgdiensten kan de bezorgtermijn oplopen tot 5 werkdagen. Hierop hebben wij helaas geen invloed. Is je pakketje na 5 werkdagen nog niet bezorgd, neem dan contact met ons op.
Levertijden Buitenland
Binnen de EU moet je rekening houden met een iets langere levertijd, in de regel is de levertijd 3 tot 5 werkdagen. Je pakketje kan sneller aankomen, maar het kan ook iets langer duren. Mocht je ongerust zijn over je levering dan kun je altijd even contact met ons opnemen.
Wat zijn de verzendkosten?
Restyle Kids draagt zorg voor een kost efficiënte bezorging. Waar mogelijk wordt de bestelling als brievenbuspost verstuurd via Post NL (binnen Nederland), je hoeft dus niet thuis te blijven voor ontvangst van het pakje. Als je bestelling meerdere artikelen bevat, of buiten Nederland bezorgd wordt, dan wordt de bestelling als pakket verstuurd via Post NL met een track en trace code.
Nederland:
Binnen Nederland is verzending bij een bestelling vanaf € 50,- gratis. Tot dit bedrag betaal je een bijdrage van € 4.95.
België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Polen:
Verzending is € 9.95 per bestelling.
Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en / of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een goede oplossing bieden. Je kunt je klacht mailen naar [email protected]. Onze medewerkers zullen de klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Andere vragen of suggesties?
Stuur ons je vraag of suggestie per e-mail naar [email protected] of bel ons op 0499-476620 (bereikbaar tussen 09.30 - 17.00 maandag t/m vrijdag), wij horen graag van je.